Γλώσσα

Ανακοινωση

Διαδικασία-Αίτηση Αναστολής Σπουδών

26/09/2023

Με βάση την τροποποίηση του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του ΑΠΘ (ΦΕΚ 1487/30.3.2022 τ’Β άρθρο 55 Α), οι αιτήσεις κατατίθενται στην Γραμματεία στην έναρξη κάθε εξαμήνου, για το χειμερινό εξάμηνο μέχρι 31 Οκτωβρίου και για το εαρινό εξάμηνο μέχρι 15 Μαρτίου (ηλεκτρονικά/με εξουσιοδοτημένο πρόσωπο/ταχυδρομικά/αυτοπροσώπως/μέσω ΚΕΠ).

Μετά το πέρας αυτών των ημερομηνιών δε θα γίνονται δεκτές ή αν θα γίνονται δεκτές θα είναι κατ’ εξαίρεση όπως π.χ. για σοβαρούς λόγους υγείας και ανωτέρας βίας, όπως αναφέρεται και στον εσωτερικό κανονισμό.

Δικαιολογητικά:
1) Έντυπο-Υπεύθυνη Δήλωση (το έντυπο πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένο με γνήσιο υπογραφής και να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα δικαιολογητικά που απαιτούνται)
2) Ακαδημαϊκή Ταυτότητα ή Υπεύθυνη Δήλωση απώλειας
3) Βεβαίωση από την Βιβλιοθήκη του Τμήματος Γεωπονίας μη οφειλής βιβλίων
4) Βεβαίωση διαγραφής από τις φοιτητικές εστίες (για όσους διέμεναν)

Προσοχή: Στην αίτηση θα πρέπει να αναφέρεται σαφώς για πόσα εξάμηνα θέλετε αναστολή σπουδών και από πότε (π.χ. δύο εξάμηνα και το ακαδ. έτος)

Επισήμανση: Για να γίνει άρση αναστολής σπουδών θα κατατίθεται μία αίτηση στην Γραμματεία του Τμήματος.

Συννημένα αρχεία: